Już od wieków kobiety potrzebują u swojego boku mężczyzny. Będąc dorosłymi, pracującymi ludźmi mamy na prawdę mało czasu na poznawanie się z innymi ludźmi. A już na pewno możemy zapomnieć o wypadach do klubów i barów, w których to właśnie najczęściej poznajemy drugą połówkę. W pracy nikogo nie dziwi jak mężczyźni flirtują z kobietami. Jednak z czasem nic nie znaczące żarty i wymiany zdań mogą przerodzić się w miłość. Nie mamy czego się bać. Niestety to nie od nas zależy, w kim się zakochujemy. Niekiedy może, to być właśnie kolega z pracy. Taki związek nie jest łatwą relacją, jednak może prowadzić do małżeństwa i założenia rodziny.
Czego unikać podczas budowania relacji z kolegą z pracy?
To cudownie, że w pracy masz kogoś z kim możesz o wszystkim rozmawiasz i łączy Cię z nim bliska relacja. Jednak to wszystko nie jest takie łatwe. Musicie pamiętać, że w miejscu pracy obowiązują was określone zasady, które musicie przestrzegać. Praca to jednak nie jest prywatne mieszkanie. W pracy obowiązują ścisłe reguły, których niestety musisz przestrzegać. Pamiętaj, że praca powinna przede wszystkim być dla ciebie obowiązkiem, który sumiennie musisz wykonywać. Staraj się prowadzić taką relację z mężczyzną, aby nikomu ona nie szkodziła.
Co należy robić, aby relacja damsko-męska z kolegą z pracy przetrwała na dłużej?
Jak już wcześniej wspomniałam niewinne flirty z pracy mogą przekształcić się w coś poważnego. Taka relacja może nawet pozostać z tobą do końca życia dlatego musisz przestrzegać kilku zasad, abyś mogła na długo cieszyć się miłością z „kolegą” z pracy.
Zachowujcie między sobą dystans.
W pracy dajcie sobie swobodę. Nie spędzajcie całego możliwego czasu wspólnie. W przeciwnym razie w domu możecie się przez to nie dogadywać. Większość par, które wspólnie pracują są sobą po prostu zmęczone. Spędzają ze sobą tak wiele czasu, że niekiedy marzy im się mały odpoczynek od drugiej połówki.
W pracy pod żadnym pozorem nie traktujcie się jakoś specjalnie. Bądźcie dla siebie tacy sami jak dla innych znajomych. Przesadne rozczulanie się nad sobą większość ludzi odbiera negatywnie, dlatego możecie być niezbyt lubiani wśród towarzystwa. Tak samo jest z przerwami. Na lunch nie koniecznie powinniście chodzić razem. Owszem, raz na jakiś czas bez najmniejszego problemu możecie spędzić z sobą ten czas, ale lepiej jeśli spędzacie go ze swoimi przyjaciółmi.
Osoby, które razem spędzają czas w pracy mają mało chwil bez drugiej połówki, dlatego warto stwarzać takie momenty.
Zero czułości w pracy.
Starajcie nie całować się, i nie przytulać się w pracy. Czułości lepiej okazywać sobie w domu, kiedy będziecie już po pracy. Okazywanie sobie uczuć w pracy może być rozpraszające. Musisz pamiętać, że w pracy musisz mieć czysty umysł przez osiem godzin, ponieważ musisz dobrze wykonywać swoje obowiązkiem.
To może być na prawdę trudne, ale to przynosi pozytywne efekty. W miejscu pracy zachowujcie się w pełni profesjonalny. Pieszczotliwe zwroty mogą być krępujące dla ukochanego, dlatego warto najpierw porozmawiajmy z partnerem jak będziecie się do siebie zwracać
Uodpornijcie się na plotki.
To żadna nowość, że ludzie z natury są zazdrości. Mało kto lubi, kiedy ktoś inny jest szczęśliwy. A co za tym idzie często starają się niszczyć szczęście innych osób. Niestety najbardziej popularną formą jest tworzenie negatywnych plotek. Nie zdziw się, kiedy usłyszysz, że twój ukochany na przykład się z kimś całował. Takie wiadomości przyjmuj na chłodno. Nigdy nie rób afery chłopakowi zaraz po usłyszeniu plotek. Pozwól mu powiedzieć swoją wersję. Najlepszą metodą na plotki jest zachowanie dystansu. Zachowuj się tak, jakby plotki o ukochanym ciebie „nie ruszały”. Razem z ukochanym nie miejcie wobec siebie tajemnic. To uchroni was od nieprzyjemnych sytuacji.
Nie wnoście pracy do domu.
To ważne aby odróżniać pracę od życia prywatnego. W sytuacji, kiedy razem pracujecie łączy was praca, ale starajcie się nie rozmawiać dużo na temat pracy. Nie chodzi o to, że powinniście zupełnie zapomnieć o tym, co dzieje się w pracy, ale w domu spędzajcie miło czas, bez stresu o pracę. Zwróć też uwagę na to, aby nie przynosicie do domu nerwowych sytuacji z pracy. Żadne z was nie powinno wyładowywać w domu negatywnych emocji. To wniesie w wasz związek kłótnie i inne nieprzyjemne sytuacje.
Nie kłóćcie się w pracy.
Nie od dziś wiadomo, że w niektóre sprawy lepiej nie wtajemniczać dużej ilości osób. Tak też jest z kłótniami. Nikt nie musi wiedzieć, że macie jakieś różnice zdań. Najlepiej zachować to za zamkniętymi drzwiami mieszkania.
To, że macie czasami jakieś spory w związku nie jest niczym dziwnym i złym. Każdej parze zdarzają się mniejsze, czy większe kłótnie. Jednak starajcie się załatwiać je w domu. Przenosząc napiętą atmosferę możecie narazić się na niepotrzebne problemy. Jeśli będziecie kłócić się w pracy to nie dość, że możecie narazić się szefowi, to świadkami waszej kłótni będzie sporo osób, a co za tym idzie momentalnie stworzy się wiele plotek. Przez to przez całe miejsce pracy przewinie się kilka rodzai plotek na temat waszej kłótni. Ten punkt nawiązuje też do poprzedniego. Nie powinniśmy przenosić pracy do domu i na odwrót.
Zero rywalizacji.
Rywalizacja to zdrowy proces w przypadku obcych sobie osób. Nakręca często do zdrowego działania. Jednak w związkach partnerskich nigdy nie skutkuje niczym dobrym. Niekiedy nawet takie zachowanie jest uważane za toksyczne. A jak wiemy toksyczne zachowanie w związku zawsze przynosi negatywne skutki. Najlepiej jeśli będziecie współpracować. W życiu prywatnym jesteście dla siebie zespołem, dlatego w pracy też bądźcie dla siebie wsparciem. Nie zwracajcie uwagi na to, kto zajmuje wyższą pozycję w pracy. Bądźcie jednością. To nie ważne kto więcej zarabia, ponieważ i tak oboje przeznaczacie te pieniądze to domowego budżetu.
Komentarze